Als productiehuis laten we ons dagelijks inspireren door visuele pareltjes en inhoudelijk sterke content. En die inspiratie delen we maar al te graag met jou! Bekijk hier onze persoonlijke staff picks van de maand maart. Enjoy!
Voortaan als eerste de nieuwste Caps’ Picks in je mailbox?
De Levi’s 501-jeans is de meest iconische spijkerbroek op aarde. Dit jaar bestaat de spijkerbroek 150 jaar, en dat wordt gevierd met de campagne ‘The Greatest Story Ever Worn’. In drie korte films worden verhalen verteld die geïnspireerd zijn op echte gebeurtenissen. Zo vertelt ‘Going Out in Style’ het verhaal van honderden mensen die zijn overleden en in hun 501 jeans begraven willen worden. De campagne illustreert op een prachtige manier de waarde van de 501 jeans; een klassiek en alledaags product waar iemand een leven lang van houdt.
Emmerdale is een Britse soap die wordt uitgezonden op ITV. De show speelt zich af in het fictieve dorp Emmerdale en draait eigenlijk om één ding. Drama. In 2022 bestond de show 50 jaar en daarom werd deze bijzondere teaser gemaakt. De 3D-prints van de personages, de miniatuurset en de doorlopende camera shots zorgen in combinatie met Bronski Beat’s Smalltown Boy in één woord voor; drama.
Minder doen betekent meer tijd hebben om gewoon te leven. Om goed te leven. En daar speelt Uber Eats fantastisch op in. In deze video’s draait het allemaal om de kunst van het minder doen. De gehele campagne bestaat uit drie korte films die laten zien wat je kunt doen met de tijd die Uber Eats jou bespaart. Een geweldige, perfect gestileerde film die je als kijker ongetwijfeld een glimlach zal bezorgen.