NL / EN

Briefing

YoungCapital, dé recruitmentspecialist voor jongeren, wil jongeren tussen 16 en 24 jaar inspireren om hun passie en werk met elkaar te combineren. Om gewoon te beginnen en te doen wat je écht leuk vindt. Om je hart te volgen. Daarom ontwikkelden wij een nieuwe social campagne, waarbij de focus op Instagram ligt. We produceren vanaf het eerste moment efficiënt zodat we alle nodige assets creëren; van stories tot square video’s voor in de tijdlijn. Kortom: een campagne die feilloos bij ons én bij YoungCapital past.

Aanpak

We maakten portretvideo’s van jonge mensen met een inspirerend verhaal. De één heeft van zijn passie zijn eigen bedrijf gemaakt, de ander worstelt daar nog mee. Maar wat het verhaal ook is, alle video’s hebben een gemene deler. De boodschap is dat er geen gouden formule bestaat voor succesvol zijn. Soms val je -soms val je zelf tien keer- maar dan sta je weer op omdat dat is wat je het allerliefste doet. Dat je moet werken naast je passie of eigen bedrijf om een financiële zekerheid te hebben is helemaal oké en zelfs heel erg logisch.

“Geweldig dat een eerste samenwerking al zo soepel kan lopen. We hadden zelf al een concept voor ogen, maar Captains heeft het echt naar the next level gebracht en heel tof uitgevoerd. Mooi dat we samen met jullie de verhalen van deze gepassioneerde jongeren kunnen vertellen. ”

Suzanne Heemskerk

YoungCapital