NL / EN

Briefing

VodafoneZiggo geeft hun klanten de kans het muzikaalste jaar van hun leven te winnen, namelijk een jaar lang naar elk concert in de Ziggo Dome. En dat niet alleen, de concerten kun je bijwonen in je eigen gouden VIP-stoelen waar jouw naam op staat.

In samenwerking met Universal Music Group and Brands heeft Captains een campagne ontwikkeld voor deze Ziggo Golden Seats. De campagne koppelt Ziggo als merk aan de Ziggo Dome. We creëren awareness voor de Golden Seats actie en we geven een breed publiek inzicht in deze unieke en exclusieve prijs. De campagne werd geuit op de social kanalen van Ziggo Music en Ziggo kanaal 13.

Aanpak

Hoe kunnen we de ‘wow-factor’ rondom deze exclusieve actie het best op het publiek overbrengen? Door het artiesten zelf te laten vertellen, natuurlijk! Daarom namen verschillende artiesten plaats in deze unieke stoel.
Zo lieten we Ilse DeLange, Kensington, Duncan Laurence en Roxeanne Hazes vertellen over de beleving van muziek, inspiratie en hun mooiste moment in de Ziggo Dome, terwijl ze comfortabel in de gouden stoelen zaten. Het leverde een mooie intieme setting op die zowel de verhalen als de stoelen helemaal tot hun recht deden komen.