Menu Close

Puike plannen

De opdracht

Bureau Citybranding wil de Hagenaar uitdagen om een plan in te dienen om Den Haag mooier, beter of leuker te maken dan het al is én dat te laten zien aan zoveel mogelijk mensen buiten Den Haag. Hierbij richten zij zich met name tot studenten en young professionals. Hoe bereiken we deze doelgroep en – misschien nog wel belangrijker- hoe zorgen we ervoor dat zij hun puike plannen indienen om de stad beter te maken?

Met deze campagne wisten we niet alleen te voldoen aan de bereik doelstellingen, maar wisten we deze ook te realiseren met een overwegend positief sentiment!

Daarnaast levert deze campagne een bijdrage aan de groei van het online kanaal dat we eerder op hebben gezet; BE HAGUE.

Reacties

“We laten aan de buitenwereld zien wat we aan Haagse kracht en creativiteit in huis hebben; ik hoop door het winnende puike plan nóg trotser op onze stad te worden dan ik al ben.”

Richard de Mos, wethouder en loco burgemeester

Team

Concept & strategie:

Boudewijn Vermolen

Productie:

Maryn Kooter

Regie:

Chiel Verbakel

Camera:

Rik Komáromi

Edit:

Chiel Verbakel

Video's

Extra oproepvideo
Extra oproepvideo

Productiefoto's