Menu Close

Delft doe je niet zomaar

Delft doe je niet zomaar

De opdracht

De TU Delft vroeg Captains om met behulp van videocontent toekomstige studenten op de juiste manier te informeren. Zodat studenten weloverwogen kiezen en er uiteindelijk een kleinere groep switcht of stopt. Om die weloverwogen studiekeuze te kunnen maken, spreken we deze doelgroep aan op basis van intrinsieke drijfveren. 

Met regisseur Symen Hoogesteger besloten we te werken met relevante ervaringen van docenten en studenten. Verhalen uit de praktijk, waarbij  het aansporen van intrinsieke motivatie een integere vertelling vereist.

Reacties

Initieel wilde de TU Delft uitval in het eerste studiejaar terugdringen door op de juiste manier te informeren. Interessant hoe de combinatie strategie/concept (Born05) en redactionele videocontent (Captains) elkaar versterkt en leidt tot deze inhoudelijke boodschap. Van de doelgroep, voor de doelgroep.

Friso van der Veen – Client Strategist

Team

Concept & strategie:

Frederik Pot (Born05)
Symen Hoogesteger
Friso van der Veen

Productie:

Maryn Kooter
Joyce Rodenburg (Born05)

Redactie:

Marlou Wirken

Regie:

Symen Hoogesteger

DOP/Camera:

Rik Komaromi

Edit:

Nino Doornbos

Video's

Commercial
Explainer