NL / EN

Wij zijn opgegroeid in het digitale tijdperk. Nieuwe media zitten in ons DNA, het vertellen van verhalen zit in ons hart. Verhalen waarmee we mensen bewegen in een wereld van massa-content.

Door de vereniging van creativiteit en technologie voelen we ons het bureau van een nieuwe generatie. Productie en distributie onder één dak; regisseurs en online marketeers aan dezelfde tekentafel. We gebruiken inzicht in data en gevoel voor trends als onderbouwing voor ons werk. Met waarde voor de kijker als belangrijkste graadmeter.

Wij zijn in staat om jouw publiek te bewegen. Met campagnes, series en commercials. We bouwen channels en ontwikkelen formats. Samen met merken, agencies en media bewegen we jaarlijks miljoenen mensen.

Op alle continenten kunnen mensen op exact hetzelfde moment hetzelfde verhaal delen. Daar zit onze fascinatie; de mogelijkheden die digitale media bieden. De oeroude kunst van het verhalen vertellen heeft er een nieuwe dimensie bijgekregen. Captains is het bureau van die nieuwe dimensie.

Mensen bewegen door verhalen

Cultuur

Mensen zeggen vaak over ons dat wij een eigen cultuur hebben. Dat zien we als een groot compliment. Een uitgesproken cultuur zien wij namelijk als het fundament van een florerende onderneming.

Onze kijk op werken, ontwikkeling en motivatie vormde ooit de grootste drijfveer voor de oprichting van Captains. Ons grootste goed is het team. Uiteindelijk bepaalt hun visie en drive de koers en ontwikkeling van de organisatie. Om dit tastbaar te maken hebben we onze visie op cultuur vormgegeven. Onze cultuur draait om de triniteit plezier, ondernemerschap en vakmanschap.

Services

Series

Series verspreid via nieuwe media, om doelgroepen te bewegen. Branded of sponsored, short of long form.

Campaigns

Ultieme samenhang van verhaal, timing, publiek en kanaal. In het digitale ritme. Content en distributie in optima forma.

Commercials

Gemaakt voor digital, als vlaggenschip van campagnes. Nooit gepusht, altijd gemaakt voor het publiek.

Channels

Merken zijn de nieuwe uitgevers. Samen bouwen we een kanaal met doorlopende verhalen voor jouw publiek.

Contentmarketing

Van klanten fans maken? Wij geloven in het omgekeerde: Fans creëren en laten uitgroeien tot klanten.

Formats

Sommige verhalen moeten verteld worden. Wij bedenken zelf het format en voegen marketing-intelligentie in de distributie toe.

ARCH Football

Ons label gespecialiseerd in het verspreiden van inspirerende voetbalverhalen. Dezelfde services en skills als Captains, gecombineerd met een gigantisch netwerk in de grootste sport ter wereld en een groot hart voor voetbal en haar fans.

Naar de ARCH Football website

Remy Steijger

Head of Operations

Jop Goslinga

Head of Mission

Jan Roos

Head of Client Success

Ingrid de Rijke

Director of Business Management

Boudewijn Vermolen

Head of Strategy

Jacob Schneider

Head of Mission

Bas Vos

Head Creative

Chiel Verbakel

Head of Video

Lucy van Gaalen

Creative Strategist

Christian Kasius

Motion Designer & Video Creator

Ewout Welsink

Video Creator

Marlies van der Kolk

Project Manager

Rik Komáromi

DOP

Maryn Kooter

Producer

Jennifer Laarman

Community Manager

Jens van Pieterson

Editor - ARCH Football

Nathalie Tangkau-Badal

Video Creator

Cherelle Peters

Community Manager

Niels Bakker

Editor - ARCH Football

Sofie Goslinga

Personal Assistant of all Captains

Davita Korteland

Video Creator

Hans de Kleine

Editor in Chief - ARCH Football

Jasper Rijnbeek

Editor - ARCH Football

Lucine Azatyan

Video Creator

Nino Doornbos

Video Creator - ARCH Football

Evelien Spruijt

Producer

Nino van den IJssel

Sales Support

Hans Dari Gunung

Head of Relaxation