Menu Close

Nieuws

Captains in top 3 content creation

Captains staat in de top drie van beste bureaus in de specialisatie Content Creation. Daarmee staan we in de nieuwe FONK100, met een gemiddeld cijfer van een 8,56 (1-10). Het is de eerste keer dat we meedoen. Het onderzoek is uitgevoerd door onderzoeksbureau Multiscope. En hoewel wij meestal heel voorzichtig zijn met prijzen, wilden we…

Nieuwe captains

Wij hebben ons de afgelopen weken versterkt met vijf nieuwe captains. En we zijn heel erg trots op deze nieuwe aanwinsten. Vlak voor de coronacrisis stond Captains al voor een nieuwe groeisprong, maar die hebben we destijds iets afgeremd. Uit onzekerheid, moeten we eerlijk bekennen. Nu zijn we klaar voor de nieuwe stap, want de…

Captains gaat werken voor Allianz Direct!

Nieuwe samenwerking met Allianz Direct Leuk nieuws: Captains gaat per maart 2020 een nieuwe samenwerking aan met Allianz Direct. Allianz Direct, voorheen Allsecur, doet er alles aan om de meest betrouwbare en efficiënte verzekeraar te worden. De recente rebranding van Allianz Direct was aanleiding om te kijken naar hoe de nieuwe merkidentiteit versterkt kan worden…

Nieuwe social formats voor ANWB

Captains gaat aan de slag voor de social kanalen van de ANWB. Om het thema ‘eropuit’ meer invulling te geven, bedachten we social formats waarbij interactie, informatie en inspiratie centraal staan. Het belangrijkste doel? Het merk ANWB sympathiek maken en mensen (leden en niet-leden) iets waardevols meegeven zodat ANWB verrast. Dat doen we door het…

Captains wint FD Gazellen Award 2019

Goed nieuws: we hebben een FD Gazellen award 2019 gewonnen! Dat betekent dat we dit jaar één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland zijn. Deze ondernemersprijs wordt elk jaar uitgereikt door Het Financieel Dagblad aan ondernemingen in Nederland, criteria zijn onder meer gebaseerd op omzetgroei, financiële gezondheid én groei in personeel en winst. Donderdag…

Nieuwe samenwerking met Volvo

Met trots vertellen we dat Captains een nieuwe samenwerking aangaat met Volvo. Volvo Nederland zocht een partner die stortytelling videocontent kan maken die binnen de internationale duurzaamheidscampagne past. Uit die zoektocht is Captains als nieuwe partij gekozen om deze videocontent te gaan produceren. De campagne zal in het laatste kwartaal van 2019 op de online…

Nieuwe samenwerking met YoungCapital

Vanaf nu heeft Captains een nieuwe samenwerking met YoungCapital; dé recruitmentspecialist voor jongeren. Voor de social kanalen van YoungCapital gaan we een contentserie maken, hoofdzakelijk gebaseerd op videoportretten van jonge mensen. Daarmee wil YoungCapital haar doelgroepen inspireren om lef te hebben, gewoon te beginnen en te doen wat je écht leuk vindt. We ontwikkelen een…

Maestro Koninklijke Harmoniekapel

Koninklijke Harmoniekapel De Koninklijke Harmoniekapel zal Delftenaren meenemen in het verleden, heden en de toekomst. Speciaal voor Delft laat de Koninklijke Harmoniekapel een muziekstuk componeren. Dit muziekstuk kan alleen tot stand komen door de samenwerking met de bewoners van Delft, de gemeente Delft en verschillende organisaties binnen Delft, waaronder Captains als content-partner. Samen met de…

soothing_melodies.mp3

Muziekgebruik in video Waar bewaar jij je meest inspirerende video’s? Grote kans dat je – naast je Youtube playlists, favorites op Vimeo en Netflix-wachtrij – ergens een lijstje op je telefoon bijhoudt. Waarschijnlijk hebben die video’s overeenkomsten. In cameravoering of tempo, bijvoorbeeld. Maar let nou eens goed op de muziek. Is die net zo goed?…