NL / EN

Jan Roos start in mei bij Captains als Head of Client Success. Jan komt over van PostNL waar hij Head of Social was. In zijn nieuwe rol wordt hij verantwoordelijk voor het aantrekken van nieuwe en het ontwikkelen van bestaande accounts. ‘Meegaan in het avontuur van Captains is geweldig.’

‘Ik kijk er heel erg naar uit om met alle (toekomstige) klanten van Captains aan de slag te gaan op het snijvlak van video content, storytelling en digital strategy’, vertelt Jan. ‘Hierbij komt mijn ervaring als Head of Social erg goed van pas. Dat ik dit nu bij heel veel verschillende bedrijven kan gaan toepassen, is voor mij het leukste en mooiste vervolg op mijn loopbaan.’

Jop Goslinga, co-founder: ‘We hebben heel lang gezocht naar een invulling van deze positie en met Jan hebben we eindelijk precies wat we zochten. Hij heeft veel expertise op het gebied van nieuwe media, snapt doelstellingen van merken als geen ander en is gewend te werken op het hoogste niveau. Dat is zeldzaam in het jonge digitale medialandschap. Wij zijn heel erg onder de indruk geraakt van hem, dus dat hij nu bij ons aan de slag gaat, is geweldig. En dat is niet zomaar een mooie quote voor in een persbericht, maar precies hoe wij het voelen.’

Gevallen voor ambities

‘Ik viel heel erg voor de ambities van Captains’, zegt Jan. ‘Ik ben bij veel agencies over de vloer geweest, maar een drive als bij die groep in het oude station van Delft heb ik nooit gezien. Iedereen wil zo graag verder komen, beter worden. Zo’n omgeving ligt mij goed. Ik herken me in de ambities van het bedrijf en werk dolgraag mee aan het verwezenlijken ervan.’

Mijlpaal

Het aantrekken van Jan is ook een mijlpaal voor Captains, vindt Jop. ‘Zijn functienaam dekt heel goed de lading, ook al komt het wat hip over. Jan is het verlengstuk van klanten binnen onze organisatie. Simpel gezegd bewaakt hij de doelstellingen van klanten binnen de organisatie en ontwikkelt hij nieuwe kansen op basis van onze gedeelde visie. Het feit dat wij een dergelijke positie kunnen inrichten, voelt heel luxe. Maar daarnaast past het ook gewoon heel erg bij ons streven om van wereldklasse te worden.’