Captains was eind oktober aanwezig op de MIPCOM-beurs in Cannes, de grootste internationale co-productie & entertainment beurs ter wereld. Kopers en verkopers uit de TV- en filmindustrie komen daar elk jaar samen om te handelen in (TV-)formats, documentaires en series.
CEO Remy Steijger en producenten Jop Goslinga, Lucy van Gaalen en Kasper van Beek, vertegenwoordigden Captains in Cannes tussen de ruim 15.000 andere aanwezige mediaspecialisten. Elk jaar staat de beroemde film-stad in oktober volledig in het teken van mediaverkoop: zenders, streamers, distributeurs en producenten delen er hun kennis, pitchen hun nieuwste content en zoeken nieuwe partners.
Interessant waren de exclusieve presentaties waarin de grote streamers aan de aanwezige producenten hun nieuwe contentstrategieën presenteerden. Omdat Captains zich met series en formats steeds verder begeeft op het internationale speelveld, is het belangrijk om de horizon nog verder uit te breiden. Niet alleen om bestaande, internationale series te verkopen aan zenders, maar ook om formats en series die Captains in ontwikkeling heeft, te verkopen aan partijen.
We kijken terug op een succesvolle en vruchtbare week en zijn in 2023 wederom aanwezig.

