NL / EN

Wij hebben ons de afgelopen weken versterkt met vijf nieuwe captains. En we zijn heel erg trots op deze nieuwe aanwinsten. Vlak voor de coronacrisis stond Captains al voor een nieuwe groeisprong, maar die hebben we destijds iets afgeremd. Uit onzekerheid, moeten we eerlijk bekennen. Nu zijn we klaar voor de nieuwe stap, want de groei is er nog lang niet uit.

De vijf nieuwe captains gaan aan de slag in verschillende teams van het bedrijf. Zij stellen zichzelf met heel veel plezier één voor één voor. Voordat we dat doen: er staan ook weer nieuwe vacatures open of worden binnenkort live gezet op onze website.

Lieke de Wilde - Projectmanager

Lieke komt ons projectmanagementteam versterken met haar ervaring als producer bij onder andere Talpa, AT5 en NH Media. Ze draait haar hand niet om voor meerdere strakke deadlines en voelt haar creatieve omgeving feilloos aan. Als projectmanager bij Captains voert ze regie op alle projecten. Haar warme persoonlijkheid en haar vastberadenheid vormen een gouden combinatie.

“Na mijn jaren bij TV voelde ik dat het tijd werd voor iets anders. Ik zocht naar een agency waar storytelling de belangrijkste pijler is, en waar ik mijn ondernemerschap verder kon ontwikkelen. Die combinatie vond ik bij Captains: een bruisende werkplek met gepassioneerde mensen in het mooiste pand van Delft, mijn thuishaven.”

Helen van Trierum - Client Director

Helen heeft een loopbaan waar de meeste mensen van watertanden. Ze was marketingbaas bij onder meer IKEA (ruim 8 jaar) en HEMA. En vervolgens ad interim betrokken bij nog een indrukwekkende trits aan organisaties. Leuk detail: Captains-founder Remy Steijger was ooit één van haar stagiaires toen zij topvrouw bij IKEA was.

“Moving people through stories. Deze inspirerende visie van Captains is de reden waarom ik aan boord ben gestapt. Na ruim 20 jaar visiegedreven retail ben ik nu eindelijk klaar om aan de andere kant van de tafel plaats te nemen. Of liever, om op het podium te gaan staan, want ik wil ‘iedereen’ vertellen over de kracht van een goed verhaal, over de kracht van kwalitatieve video-content. En dan vertel ik ook gelijk dat er bij Captains alleen maar leuke, slimme, creatieve enthousiastelingen werken. Vanaf de eerste kennismaking voel ik mij hier ontzettend thuis.”

Friso van der Veen - Accountmanager

Friso gaat veel van onze klanten adviseren en dat doet hij met een zeer gevarieerde achtergrond. Hij werkte hiervoor namelijk bij zowel uiterst creatieve productiebedrijven (Lukkien en Cooler Media) als een conversie-gedreven online marketingbureau (VONQ). Hij snapt daardoor zowel de doelstellingen van klanten heel goed, als het creatieve maakproces.

“Impact maken door échte verhalen te delen. Dat is voor mij de reden om Captain te worden. Met ervaring in mediaproductie en online media, weet ik als geen ander hoe belangrijk impactvolle content is. Als de accountmanager van Captains wil ik samen met onze opdrachtgevers werken aan de (marcom)doelstellingen, met behulp van creatieve storytelling.

Margo de Roos - Producer

Margo startte haar carrière bij de VPRO, waar ze verschillende reisseries produceerde. Later volgden Omroep Human en Talpa. Bij Captains neemt Margo de productie van (video)producties op zich. Haar kalme persoonlijkheid schept orde in de nogal eens  chaotisch creatieve omgeving van Captains.

“Captains is een bedrijf dat precies past bij wat ik zoek: een creatieve en fijne werkomgeving, met gepassioneerde collega’s. Het werk is heel divers, waardoor het elke dag weer anders is. Samen met een super fijn team streven naar de mooiste resultaten. Dat gaat nooit vervelen en blijft motiveren.”

Maria Gertsen - Redacteur

Maria viel op met haar vrij uitzonderlijke mix van ervaring. Bij Blue Circle en 3FM deed ze productie en redactie-ervaring op, vervolgens ging ze als growth hacker en online marketeer bij een agency werken. Haar scherpe oog voor verhalen en gevoel voor nieuwe media komen samen in het redactieteam van Captains, waar ze research doet voor (video)producties.

“Ik voelde meteen dat de kernwaarden van Captains bij me passen. Oprechtheid en eerlijkheid. Ook mijn ondernemersdrang kan ik hier kwijt, het willen vastbijten in een product en dat zo goed mogelijk maken. Alsmaar iets willen creëren waar je trots op bent.”